Bevezető   -   Parlament   -   International   -   Politikai Napló   -   Képek és linkek  
 

Memóriazavar vagy valami más?

A következő nyilatkozatot olvasom Pokorni Zoltántól a Magyar Nemzet 2002. június 15-i számában:

„Sokan felvetik, hogy az MSZP és az SZDSZ a magyar demokrácia történetében soha nem tapasztalt, durva, mocskolódó, negatív kampányával szemben hiba volt a tisztességes, csak a jövőre és a pozitív üzenetekre koncentráló kommunikáció, amelyet a Fidesz követett.”

A nemrég véget ért kampányban az akkori ellenzék számos elemében bírálták az akkori kormánypártokat a kormányon elkövetett hibák, mulasztások, törvénysértések, arrogancia és leginkább a korrupció miatt. Meg tudom érteni azt is, ha be nem avatott fideszesek (nem Pokorni Zoltánra gondolok) számos bírálatot igazságtalannak tartottak, és az akkori ellenzék bírálatát negatív kampánynak tartották.

De lehet nem emlékezni a választás két fordulója között az országot elöntő fideszes szórólapokra? Ahol megszorító intézkedésekkel, a diákhitel megszűntetésével, a tandíj ismételt bevezetésével riogatták a választókat? Azzal, hogy a kormány családbarát intézkedései mind visszavonásra kerülnek?

Tényleg úgy emlékszik Pokorni Zoltán, hogy a Fidesz kampánya csak a jövőre koncentrált, és csak pozitív üzeneteket hordozott?

Nem, alig hiszem, hogy Pokorni Zoltán erre így emlékszik. Inkább előjöttek az elmúlt négy év alatt felvett reflexek: ha valamiről állandóan állítunk valamit, akkor az úgy is lesz. Csakhogy ez a kommunikáció szemmel láthatóan nem vezetett eredményre. A Fidesz nem nézett szembe választási kudarcának okaival.

Érthető. Ha szembe nézett volna, az Pokorni Zoltán, Orbán Viktor, Áder János politikai karrierjének a végét jelentette volna. Ott folytatják tehát, ahol abbahagyták.


2002. június 17.

Hozzászólások:

Dr. Balogh:

Tisztelt képviselô Úr!

"De lehet nem emlékezni a választás két fordulója között az országot elöntő fideszes szórólapokra? Ahol megszorító intézkedésekkel, a diákhitel megszűntetésével, a tandíj ismételt bevezetésével riogatták a választókat? Azzal, hogy a kormány családbarát intézkedései mind visszavonásra kerülnek?"

Szerintem bagoly mondja verébnek hogy nagyfejě.... Önök emlegették a MIÉPet mint fômumust, Orban Viktort mint teljesen tisztességtelen és hiteltelen politikust. Közben pedig a pártonkívüli, bankár MP SZT ügynök volt havi 4.600 + fizetésért 1961-tôl. Nem másért, PÉNZÉRT árult az ÁRULÓ. Ki a nagyobb ellnesége a hazának, a MIÉP vagy a hazaÁRULÓ? Akinek vaj van a fején ne menjen napra, de ugy látszik az SZDSZ segedelmével mindent lehet. Szerintem a választást az SZDSZ vesztette el, olyannyira, hogy össze kellet feküdnie ezzel az ásatag képzôdménnyel (MSZP) és akkor ki a nekrofil???

Ami pedig az ijesztgetést illeti:

A magasságos měszaki egyetem professzorai alulról jövô kezdeményezésbe kezdtek a tandíj bevezetése érdekében, mert csak akkor emelkedhet az oktatás színvonala, ha azt jól meg kell fizetni (persze a Ô gyerekeik már régen belakmároztak a diplomákból, most már az elit szeretnének lenni) én meg legyek megértô, és csatlakozzam a kezdeményezésükhöz. (Persze, mondták,a te gyerekeid - 3 db - majd biztosan kellôen motivált lesz, és majd kérhetnek ösztöndíjat - nyugtatgattak. Nos kérdeztem, és az ösztöndíjhoz majd kell-e származási irat és párttagságra irányuló kérdések lesznek-e benne, mert ilyenre még emlékszem én is.) Nagyon mérgesen néztek rám, képzelheti.

Nos ezt vajon ki sugallta? Vagy ez is csak olyan aljas rágalom, mint a HIMNUSZ újrairatása? Akkor is egy államtitkár sürgölôdése mögé bújt az oktatási miniszter (persze azért ebbe már belebukott) most is egy államtitkár lesz majd a hibás? Szégyen és gyalázat.

Nagyon sajnos a szórólapokon olvasható ijesztgetések vérvalósággá lettek (forint ócsítás, adókedveznények megvonása, trükkös diákhitel és a tandíj kezdeményeztetése a felsôoktatásban)

Az SZDSZ-nek illene már önvizsgálatot tartani. Sajnos még 94-ben is elhittem, amit MB mondogatott, hogy ezekkel a kommunistákkal soha-de-soha, nos ennyit az ámításokról (az ijesztgetések után) vajon melyik volt / lesz igaz?

A képviselô úr helyében én nem ezeket a témákat feszegetném, különben is fidesz félelmetes veresége ugyan miért téma? Vagy valami más miatt félelmetes ez a választási eredmény? Mitôl félnek Önök? Tôlem / tôlünk? úgy mint 20 éve? Hajaj, akkor a demokrata megnevezést törölni kell a párt nevébôl.

Továbbgondolásra és=vagy visszavonásra javaslom a topicot.


2002/06/18
Bikmakk:

Kedves Képviselő úr,

mégis mit várt Pokornitól, hogy majd utólag beismeri a mocskolódást? Ne legyünk már álnaivak, mint Bolgár György a "Megbeszéljük"-ben! Sem a Fidesz vezetői, sem a párthíveik (ld. első hozzászólás) nem fogják soha elismerni, hogy mennyi hazugságot terjesztettek, mennyi felesleges indulatot, haragot és elkeseredettséget ébresztettek a lakosság nagy részében és ezáltal mennyi kárt okoztak. Ugyanígy azt sem fogják soha elismerni, hogy hibáztak és ezért veszítettek, soha nem fogják az okok elemzését sem nyilvánosságra hozni. Legszebb az egészben, hogy talán már ők maguk is elhiszik amit mondanak - vagyis hogy az ellenfél mocskolódott és ők maguk mindent tökéletesen csináltak - ezért nem is keresik magukban a hibát. Ez van, de tudtuk róluk, hogy ilyenek. Pokorni kijelentése éppen ezért meglepőnek semmiképpen sem mondható, éppen csak elkeserítő. Az új kormány mást nem tehet, minthogy egyrészt tetteivel próbál bizonyítani a választók felé, másrészt maradéktalanul kivizsgálja az előző ciklusban történt visszaéléseket és szigorúan szankcionál. E téren az SZDSZ-re nagyon nagy szerepe hárul a demokrácia és a tiszta kezűség érvényesítésében, amely egyúttal az MSZP kontrollját is jelenti.

2002/06/18
Samú:

Dr Balogh irásait olvasva megismertem egy müvelt,de igen korlátolt,szüklátókörü "gondolkodó"embert.Sajnos az ismeretségi körömben is több ilyet találok,de ugy veszem észre,hogy a jozanabja egyre kiábránditóbbnak tartja a Fideszes retorikát.Sok jobboldali ismerösömet az riasztja meg ,hogy a választások után,még mindig "hülyének"és tudatlannak nézik őket.Véleményem szerint a baloldal hálás lehet Pokorninak,Kövérnek,Rogánnak,és talán még Orbánnak is mert a gátlástalan,gyülölködő beszédeik és feltünő hataloméhségük sok olyan apolitikus átlagembert,mint jómagam, állitottak a baloldalra.Igaz hogy ettöl még nem lettem baloldali,de megvárom hogy kormányoznak Őnök.Az én szemembe Orbán csak egy ügyes hordószonok,de annál ügyetlenebb miniszterelnök volt.Hogy Meggyesi áruló,ügynök,kém,-azonkivül hogy kétlem-kit érdekel? Legyen jó m.elnök.

2002/06/18
MIKI117:

Kedves Samú! Az első sorát kivéve mindennel egyetértek. Az első sorhoz azonban volna két kérdésem is: 1) Minek olvassa Dr. Balogh írásait egyáltalán? 2) Miből szűrte le, hogy művelt? Nem csak kérdéseim, jaslataim is vannak: Dr. Baloghot ne olvassa, nem érdemes olvasni, még kevésbé reagálni rá - a honlap házigazdája udvariasságból kénytelen, de mi, egyszerű látogatók nem! Ugyanazt próbálja tenni velünk, amit Pokorni a racionálisan, tisztességesen és demokratikusan gondolkodó baloldali politikusokkal: ha sikerül kihozni valakit a sodrából, előbb-utóbb hülyeséget mond vagy tesz, erre játszanak. Ebben ne legyünk partnerek, ne segítsük őket!

2002/06/18
Pálfi Gy.:

Szomorú látni, ahogy a szimpatikus, nyitott, befogadó Pokorni úr milyen félelmetes tempóban éri utol; ill. körözi le pártelnök elődjét Kövér urat...

Dr. Balogh úr pedig elgondolkodhatna azon, hogy a "hazaáruló ügynök" (III/III) egyenlő-e a kémelhárítóval (III/II)? Igaz csak egy jelentéktelen I a különbség... Az pedig az abszurdítás csúcsa, ha egy (volt) kémelhárítót a saját országa "felelős" politikusai fedjenek fel... akkor ki veszélyezteti az ország érdekeit?

2002/06/18
Dr. Balog:

Pálfi Gy. részére

sajnos-nem sajnos nem vagyok úr, hanem nô, 3 gyerekkel, így a hozzászóló elôítéletessége (dr csak pasi lehet) egybôl talált.

"Memóriazavar vagy valami más? "

tehetném fel önnek is a kérdést. Hol írtam hogy III/III. SZT ügynök, aki pénzt kapott tevékenységéért. Pl. akkor is feljeletgetett, amikor engem is jelentgettek (gimnáziumtól szülôszobáig) ami átívelt 18 évet.

Pokornitól miért olyan penetráns viselkedés ha megkérdezi azt, ami még az SZDSZ gyomrát is megfeksz (lásd Kiss János végtelenül kiábrándult írása)

Visszavonom elsô javaslatomat, jó a topic, csak memóriazavarral éppen a regnáló miniszterelnök küzd.

Hogy veszik be az MSZP-s szavazók ezt a súlyos tényt. Nem a probléma hogy ügynök volt, szíve-lelkiismerete joga mindenkinek az efféle, ha van hozzá gyomra és elhivatottsága (bár akik a másik oldalon tevékenykedtek ritkán kaptak állami pénzt a zsebükbe, ráadásul busásat) a nagyon nagy baj az, hogy miniszterelnök akar lenni. nehogy már Putyin, a KGB és Ororszország legyen a demokrácia fokmérôje. Vagy mégis? Ez volt a demokrácia csomagban?

akkor megint itt az idô, ennek a kormánynak tehát nem ellenzéke leszek, hanem küzdeni fogok ellene.




2002/06/19
Béres József:

Azthiszem az MSZP főpolgármester jelöltje a választások előtt be fogja jelenteni visszalépését az SZDSZ-es jelölt javára.

Képviselő úr! Ez volt az ára Medgyessy maradásának?

2002/06/19
Anonymus:

Tisztelt Bikmakk, Samu, Miki117, Palfi Gy. es Kepviselo Ur!

Ennyi elfogult - szinte mar vak - embert... Valamelyik angol oreg politikus mondta, hogy "a valasztasi kampany mindig olyan, amilyen az ellenzek". Mennyire igaza volt, csak ezt Onok keptelenek belatni. Igy utolag az egesz kampany durvasagat a Fidesz nyakaba akarjak varrni, holott a Fidesz csak az elso fordulo utan valtott kemenyebb hangra, amiben lehet, hogy volt demagogia, de a 94-es idoszakra visszatekintve volt valosagos alapja is. A baloldal ebben a ket hetben eljatszotta a "nyugodt ero" szerepet -, holott azt megelozoen olyan undorito, sok tekintetben hazug kampanyt folytattak, hogy arra meg eddig nem volt pelda. Kezdve attol a hazugsagtol, hogy a Fidesz rendorallamot epit, diktatura van stb. Azt kiabaltak mindenfele, hogy a szabadsag van veszelyben tb. tettek ezt szabadon, minden kovetkezmenyek nelkul. Mar azzal, hogy szabadon tehettek, meghazudtoltak sajat mondanivalojukat. Emlekszem az SZDSZ egyik plakatjara, ahol Csurka es Orban Viktor kepe diszeleg, es az van rairva: "Csak a korpara mennek". Ertettuk a celzast. Kik mennek a korpara? A disznok. Ilyen szintre sullyedt a tisztelt "tolerans" baloldal, ez az, amit a Fidesz egyaltalan nem csinalt. Most Onok azt mondjak: Kover. Ennek valamelyest van igazsag alapja, de volt szerencsem letolteni az SZDSZ honlapjarol a hangfelvetelt, es abban koran sem arrol van szo, mint amit a baloldal hirdetett, hogy tudniillik a fel orszag akassza fel magat. Ez a Kover dolog volt az egyetlen negativ dolog a Fidesz elso fordulot megelozo kampanyaban. Az eredmenyeket probaltak - naivan - felmutatni, de sajnos az embereket ez nem hatotta meg (tisztelet a kivetelnek), hanem atadtak magukat annak a hazugsaghalmaznak, amit ejjel-nappal kenytelenek voltak hallani a mediabol. Es milyen hatalomehsegrol beszelnek Onok? Orban Viktor a 2. (megnyert) fordulo utan nem kezdett el sakkozni, hanem azonnal gratulalt Medgyessy Peternek. Nem probalt meg az SZDSZ fele sakkozni, azonnal tudomasul vette, hogy ez van, es kesz. Es ha mar a hatalomehsegrol van szo, szivesen meghallgatnek egy SZDSZ-es politikust (pl. Kepviselo Urat), hogy ha nem volt indokolt, akkor miert leptek 94-ben koaliciora az amugy is abszolut tobbseget szerzett MSZP-vel koaliciora, ha nem a HATALOM MIATT! Erre meg eddig senki nem valaszolt Onok kozul.

2002/06/19
h vagy nem h:

OFF

Dr Balog !

Palfi Gy nem is önnek írt, hanem Dr. Balogh-nak, hával a végén! :)

ON

2002/06/19
Gy (anym@freemail.hu):

Kedves Anonymus !

Teljesen egyetértek! Sok itt a vak ember. Pl Ön ! A fidesz 4 éve végig nem volt más, mint durva kampány! Végig a szemünkbe röhögtek, és piszkos ügyeiket még csak nem is próbálták leplezni ! Minek is, hisz fideszes a belügyminiszter, az apeh elnök, a tv, a rádió, a főügyész. Közbeszerzés ? Minek, majd a magyar megépíti! Tüzijáték? Magyar ? Nem, az amerikai ! Megfigyelési lufi ? Deutsch keresztény gyerekgyáros, aki akkor lett miniszter amikor lediplomázott (addig nem kellett miniszter) semator urak és úrhölgyek, akik az USA belpolitikát akarták megnevelni. Torgyán ! akit a HATALOM miatt tűrtek, amíg KELLETT, de belerokkant a mezőgazdaság. Stumpf, Pintér, Kövér - MSZMP. Orbán KISZ titkár. Felcsútnak milliárdok - pályázat előtt. Orbán utak - mindig, ahol focimeccs van. Egy barátot talált: Berlusconi. Filmek: csak barátoknak. Választások. Hisztéria, őrület, személyikultusz, diktátor, őrült elmék, farizeusok. Kokárda bemocskolás. Saját szervezésű választásokban való kételkedés...Felszólítás pártlap előfizetésre (!!) És ezek csak kiragadott tételek !

Kedves anonymus! A választásoknak vége. A polgárok többsége a fidesz kormány leváltására szavazott. Nézzük mit csinálnak és, ha kell váltsuk le őket is ! Ez így megy egy demokráciában.

2002/06/19
Pálfi Gy.:

Tisztelt Anonymus!

Valóban, Orbán V. gratulált a győztesnek; s ugyan így ismerte el a választási eredményt Pokorni úr is a 2. forduló éjszakáján? Avagy miért volt oly meglepett Dávid Ibolya?

2002/06/19
Eörsi Mátyás (matyas.eorsi@szdsz.parlament.hu):

Kedves Béres József!

Magam is remélem, hogy az MSZP jelöltje visszalép, mert Demszky Gábort megverni ugyan nem fogja tudni, de annyi szavazatot elvihet, hogy Schmidt Pált segíti a győzelemhez.

De erről sem most, sem a koalíció megkötésekor nem volt szó. Tudom, hogy a Fidesz ezt szereti híresztelni, de azért azt még ők sem állítják, hogy ott voltak a Kuncze-Medgyessy megbeszéléseken. Ne üljön fel a Fidesz propagandának, ezt tudom javasolni.

2002/06/19
Anonymus (a27@freemail.hu):

Kedves Gy!

En azt nem neveznem durva kampanynak, mert egy kormany reklamozza az eredmenyeit. Ez nem az ellenfel fele iranyul, ellentetben az SZDSZ jelenlegi kampanyaval. Piszkos ugyek biztos voltak, bar valoszinuleg On tobb dolgot talal piszkosnak, mint en. Szeretnem emlekeztetni, mi volt 94-98 kozott: Tocsik-ugy, VIP hitelek, Postabank tonkretetele, Zsurki vodkagyar, TB onkormanyzatok kontroll nelkuli pazarlasa, cementipar privatizacioja stb. Az On altal soroltakra is reagalnek: - Azokra a posztokra, amiket emlit a kormany jeloli az embereket, igy van most is. - A mediakuratoriumok korul kialakult helyzetert nem a Fidesz a felelos. A rossz torvenyt az On altal tamogatott politikusok hoztak meg. Abban igaza van, hogy a Fidesz ezt kihasznalta, de jogszabalyt nem sertett. - Kozbeszerzes: ha egy kicsit is jartas lenne abban, hogy epulnek utak, autopalyak Magyarorszagon, akkor tudhatna, hogy a kozbeszerzesi eljaras ezen esetekben egy nagy latszat. A Fidesz autopalya-epitesi koncepcioja sem nevezheto idealisnak, de annyiban jo, hogy tenyleg sok kisebb magyar ceg reszt vehetett az epitesben, akik azelott asztalhoz sem ulhettek a kulfoldi oriasokkal. Szemely szerint is ismerek olyan kisebb ceget (nem FIDESZ ceg!), akiknek tobb 100 millios nyereseget jelentett, hogy most ok is reszt vehettek az autopalyaepitesben. - Tuzijatek: ha magyar az a baj, ha amerikai az a baj. - Deutsch: soha nem hallottam D.T. szajabol, hogy o kereszteny lenne, es ez igaz a Fideszre is. Hogy a kereszteny ertekeket nem elleneztek, az egy masik tema. - USA: mikor akartak megnevelni az USA belpolitikajat? Azert mert elhangzott neha par kritika? Amugy van is mit rajta nevelni. - Torgyan: mindenki tudja, hogy ez egy kompromisszum volt a Fidesz reszerol. Azt nem gondolja ugye, hogy ha hasonlo helyzet allna elo a baloldalon, akkor ok nem tettek volna meg. Amikor Torgyan szembekerult a Fidesszel, akkor Medgyessy Peter akkorat udvarolt Torgyannak...holott elotte ot szidtak legjobban. A mezogazdasag problemajat pedig nem Torgyan Jozsef idezte elo, hanem a 40 eves mult. - KISZ, MSZMP: tudja nem az a baj, ha vki parttag volt, hanem ha a felso vezetosegben volt, mert ahhoz mar hajlott gerinc kellett. En is voltam KISZ-tag, 14 evesen azt mondta az osztalyfonokom, mindenki lepjen be, es be is lepett az egesz osztaly a meggyozodes teljes hianyaval. - Orban utak: ezt azert bizonyitani is kellene. - Berlusconi: azert van ott meg mas is: minden jobbkozep ero. - Hiszteria, diktator: errol mar irtam epp abban a hozzaszolasomban, amire On reagalt. - Kokarda bemocskolasa: hat a kokardahasznalattal en sem ertettem egyet, de a bemocskolasnak azert nem neveznem, mert meg ha kopdostek volna.... - Valasztásokban valo ketkedes: ez sehol mashol nem tortenhetett volna meg, hogy ahol ilyen szoros az eredmeny, ott nem szamoltatjak ujra az egeszet. Lasd. USA elnokvalasztas. X-szer szamoltak ujra a szavazatokat. - Felszolitas partlap megvetelere: mi ebben a tilos? Ismerve a magyar "mediaegyensulyt", talan nem bun, ha a jobboldal meg akar erosodni egy kicsit azon a teruleten, ahol gyakorlatilag alig vannak hidfoallasai.

Nem ertem miert mondja, hogy a valasztasoknak vege. Tudom. En a Kepviselo Ur altal felvetett temara reagaltam, ellentetben On, aki a Fidesz "gyalazatos" dolgait sorolta, ahelyett, hogy reagalt volna konkretan azokra a kampanyt erinto eszreveteleimre, amiket ezt megelozoen irtam. Pl. arra, hogy miert lepett az SZDSZ 94-ben koaliciora az MSZP-vel. Tisztelettel: Anonymus


2002/06/20
Gy:

Kedves anonymus !

Már értem ! Ami az elmúlt 4 évben rossz vagy gyanús volt, annak az előző 4 év ill 40 év az oka. hmmm. érdekes!


2002/06/20
MU:

anonymus!

"Orban utak: ezt azert bizonyitani is kellene"

ovi első útja (2 nap) Párizsba vezetett. a TV-ben látszott is a VB döntőn. Kint volt tavaly Londonban egy BL meccsen (mikor Blair adott neki 10 percet a Márai könyv miatt) 1999-ban az UEFA kupa döntőn volt, 2000-ben egy Bayern meccsen. Egyiken sem maszek úton.

egy utazási irodás

2002/06/20
Anonymus (a27@freemail.hu):

Tisztelt Palfy GY!

Igaza van: Pokorni Ur nem ugy reagalt, ahogy Orban Viktor, de ennyit azert megengedhetunk neki, mert elvegre megiscsak megnyertek a 2 fordulot. De itt most nem errol volt szo. Gorcsos hatalomehseggel Orban Viktort vadoljak allandoan. Erre reagaltam elozo levelemben. Tisztelettel Anonymus

2002/06/20
Eörsi Mátyás (matyas.eorsi@szdsz.parlament.hu):

Tisztelt Anonymus,

Az utazási irodásnak úgy látszik, nincs memóriazavara. Úgy látom, Önnek ebben a vitában nem áll jól a szénája...!

2002/06/21
Anonymus (a27@freemail.hu):

Tisztelt Képviselő Úr és MU! Önök szerint Orbán Viktor dönti el, hogy melyik országba mikor utazik? Nem véletlenül a meghívón áll a dolog? Amúgy Képviselő Úr válaszolhatna a témához írt első hozzászólásomra, ahelyett hogy ezzel a fociüggyel próbálná bizonyítani, hogy "rosszul áll a széná"-m. Minden észrevétele érdekel, de különösen arra várnám válaszát, hogy az SZDSZ miért lépett 94-ben az MSZP-vel koalicióra, mikor arra nem volt rákényszerítve. Számomra még mindig csak egy válasz létezik: A HATALOM MIATT! Megnyugtathatna, ha nem így van. Bár nem akarom kényszeríteni a válaszadásra, de ha elmulasztaná, akkor azt sajnos kénytelen lennék úgy értelmezni, hogy ebben a dologban nem áll jól az SZDSZ szénája. Tisztelettel: Anonymus

2002/06/21
Anonymus (a27@freemail.hu):

Kedves Gy!

Önről majdnem elfelejtkeztem, elnézést. Ha Ön csak ennyit tudott válaszolni a levelemre, akkor ez számomra azt jelenti, hogy nem tud válaszolni az általam írtakra, mert ugye válasza csak a Torgyán témára vonatkozott. Amúgy én nem tartom a Fideszt makulátlan kis báránykának, de azt felháborítónak tartom, hogy azok próbálnak meg az igazságosztó szerepében tündökölni, akik sokkal sárosabbak sokmindenben. Persze ezzel Ön nyílván nem ért egyet. Amúgy még mindig nem reagált a kampányra vonatkozó észrevételeimre. Tisztelettel: Anonymus

2002/06/21
Eörsi Mátyás (matyas.eorsi@szdsz.parlament.hu):

Azért megnézném azt a Tony Blair meghívót, amely futballmeccsre szól...

Nekem speciel semmilyen hatalmam nincs, amúgy rendkívül szellemes és eredeti volt a válasza! Most sajknos mennem kell, ezért nem tudom mélyebben kivesézni, holott jól esne. A 94-es koalíciót 1 milliószor magyaráztam el, Anonymus úr kedvéért megpróbálkozhatom a 1 millió egyedszeri magyarázattal, bár az a gyanúm, nem AKARJA megérteni. S így nem is fogja!

2002/06/21
Anonymus (a27@freemail.hu):

Meglep, hogy "1 milliószor" magyarázta el, bár nem vonom kétségbe válaszának igazságtartalmát. Sajnos hozzám még nem jutott el semmilyen hírforráson keresztül...lehet, hogy az én bűnöm...(???) Akkor várom és előre is köszönöm az "1 millió egyedszeri" magyarázatát. De azért ne feledkezzen el a kampányt érintő észrevételeimre se válaszolni! Pl. a "Csak a korpára mennek" plakát stílusával kapcsolatban. Tisztelettel: Anonymus

2002/06/21
PARABOLA (eb88@freemail.hu):

Tisztelt Képviselő úr! Nem vagyok feltétlen SZDSZ hívő, mert a pértot jobboldali liberális pártnak itélem meg. Ugyanakkor az MSZP sem álmaim pártja. Meggyözödésem, hogy a kettő közös kormányzása jó elegy lehet, az ország és lakosságának hasznára. Önöknek abban kéne megegyezni, hogy szociálisan érzékenyebbek, a kultúrát, oktatást, egészségügyet nem helyezzék teljesen piaci alapokra, liberalizmusuk, a törvények alkotásánál érvényesüljön, és ne a végrehajtásnál, vegyék figyelembe, hogy a lakosság nem csak diplomásokból, vállalkozókból áll. A hozzászólásokról: SAMU, MIKI117,BIKMAKK. véleményével értek egyet, de pár dologgal ki is egészíteném. Pl: nagyon nem tetszett, amikor Orbán V. az én adóforintjaimon utaztatta Eperjes(Szamoca)barátját a Pápához! A volt miniszterelnök lehalgatási blöffje, propanűgandája, nyomozás, stb mennyibe került nekünk? Ugyancsak ő jelentette ki, hogy a Vasárnapi Újság, kedvenc műsora. (miközben alkotmány, és izlést sértő) hasonlóan a Sajtóklub - hoz, akinek prominense, tanácsadója is volt. Ki meri nem mocskosnak nevezni azt a kampányt, amibe, gyerekeket, egyházakat rángattak bele, vagy akár csak eltűrték. Sorolhatnám de nem teszem, inkább öntől kérdezem: Miért nem keményebbek? A Magyar Nemzet minimum azt érdemelte volna, amit Orbánék a Kriminálissal tettek! A fentebb már megnevezett médiaműsorokat, miért nem tiltják be, avagy a legutóbbi törvénytelen tüntetést levezénylő ponnon rádiót? Meggyöződésem, hogy igazi demokrácia, csak törvényes, és liberális REND-re épülhet! tessenek rendet, és törvényességet tenni, merjék, bírják, tegyék!!!


2002/07/14


Szóljon Ön is hozzá!


Cenzúrabox (1 hozzászólás)

Vissza


A lap tetejére Nyitólap